Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Tomaszów Lubelski

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej
Data utworzenia
2016-11-23
Opis

Ogłoszenie
o naborze na stanowisko

stanowisko urzędnicze: ds. gospodarki komunalnej
(nazwa stanowiska pracy)

 

      Burmistrz Miasta Tomaszów Lubelski przy ul. Lwowskiej 57 ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – urzędnicze stanowisko ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Miasta Tomaszów Lubelski

 

  1. Wymagania niezbędne: obywatel polski, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.
    Wykształcenie: średnie techniczne o profilu budownictwo, drogownictwo, energetyka; wyższe: I stopnia – inżynierskie, licencjat lub II stopnia – magisterskie o profilu budownictwo, drogownictwo, energetyka,   zagospodarowanie przestrzenne,  geodezja.
    Wymagania w zakresie pracy zawodowej – przy wykształceniu średnim wymagany staż pracy minimum 5 lat na stanowiskach związanych z z budownictwem, drogownictwem, energetyką.
  2. Wymagania dodatkowe: umiejętność obsługi komputera – programy biurowe: edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny Excel
  3. Warunki pracy na stanowisku: praca wykonywana głównie w pomieszczeniach biurowych, niektóre zadania wymagają pracy w terenie, praca w pozycji siedzącej; stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę i inne urządzenia biurowe; praca ma charakter indywidualny, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi ludźmi. Stanowisko pracy związane jest  z bezpośrednim kontaktem z interesantami. W miejscu pracy mogą występować warunki szkodliwe dla zdrowia ze względu na kontakt z czynnikami chemicznymi i biologicznymi.  
  4. Informacja o wysokości wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w   miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia  ogłoszenia – 0%
  5. Inne uwarunkowania stanowiska: praca na jedną zmianę, pełny wymiar czasu pracy, obowiązek złożenia oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej.
    W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, istnieje obowiązek odbycia służby przygotowawczej kończącej się  egzaminem  - zarządzenie Nr 264/2009 Burmistrza Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 2 stycznia 2009 roku w sprawie szczegółowego sposobu przeprowadzania służby przygotowawczej i organizowania egzaminu kończącego tę służbę w Urzędzie Miasta Tomaszów Lubelski
  6. Cechy psychospołeczne: życzliwość i uprzejmość w stosunku do przełożonych, współpracowników i interesantów, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  7. Cechy  niepożądane: zakaz wykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami wykonywanymi w ramach obowiązków służbowych wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych
  8. Podstawowe zadania przedmiotowe:
    1/ sprawowanie opieki nad grobownictwem wojennym
    2/ prowadzenie spraw z zakresu zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków
    3/ zapewnienie właściwego oświetlenia ulic i placów na terenie miasta
    4/ zapewnienie czystości i porządku na terenie miasta
    5/ prowadzenie spraw z zakresu opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta
    6/ organizowanie szczepień psów
    7/ prowadzenie spraw z zakresu gospodarki wodno-ściekowej
    8/ prowadzenie spraw wynikających z ustawy o własności lokali
    9/ współpraca z Miejskim Zarządem Dróg w zakresie utrzymania dróg  utwardzonych i nieutwardzonych na terenie miasta
    10/ prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem systemu gospodarki odpadami  komunalnymi na terenie miasta.
  9. Wymagane dokumenty:
    1) list motywacyjny
    2) życiorys (Curriculum Vitae) z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej
    3) kserokopie świadectw pracy
    4) kserokopie dyplomu potwierdzającego wykształcenie
    5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
    6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, złożony w oryginale (według wzoru określonego załącznikiem Nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 maja 1996 roku  w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U Nr 62, poz. 286 z późn. zm.)
    7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
    8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
    9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia określonego w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2016 r. poz. 902). 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta, ul. Lwowska 57 lub
  2. za pośrednictwem Urzędu Pocztowego

W obydwu przypadkach dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach adresowanych następująco:

„Urząd Miasta
ul. Lwowska 57
22-600 Tomaszów Lubelski
Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki komunalnej”

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 5 grudnia  2016 roku (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP).

      Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

      Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.umtomaszowlubelski.bip.lubelskie.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta przy ul. Lwowskiej 57, 22-600 Tomaszów Lubelski.

      Wymagane dokumenty aplikacyjne (listy motywacyjne i życiorys - CV) powinny być opatrzone klauzulą:
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r.  poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)

 

  Burmistrz Miasta
(-) Wojciech Żukowski
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Brodowski Janusz
Dodano do BIP dnia: 2016-11-23 12:54:43