Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Tomaszów Lubelski

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zarządzenie Nr 110/2017 Burmistrza Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 05 grudnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na rok 2017
Znak
Zarządzenie Nr 110/2017 Burmistrza Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 05 grudnia 2017 roku
Data utworzenia
2017-12-05
Opis

Zarządzenie Nr 110/2017
Burmistrza Miasta
Tomaszów Lubelski
z dnia 05 grudnia 2017 roku

 

 w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na rok 2017

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 roku poz. 1875), art. 211 ust. 2 i 3, art. 257 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 roku poz. 2077) oraz § 11 Uchwały Nr XXVII/228/2016 Rady Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 16 grudnia 2016 roku w sprawie uchwały budżetowej na rok 2017– zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

W uchwale Nr XXVII/228/2016 Rady Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 16 grudnia 2016 roku w sprawie uchwały budżetowej na rok 2017 wprowadza się następujące zmiany:

1.  Ustalone w § 1 dochody budżetu miasta zwiększa się o 425.805,00 zł (słownie: czterysta dwadzieścia pięć tysięcy osiemset pięć złotych) i zmniejsza się o kwotę 16.000 zł  (słownie: szesnaście tysięcy złotych) do kwoty 74.397.700,38  (słownie: siedemdziesiąt cztery miliony trzysta dziewięćdziesiąt siedem tysięcy siedemset  złotych groszy 38/100), z tego dochody bieżące 70.806.311,38 zł (słownie: siedemdziesiąt milionów osiemset sześć tysięcy trzysta jedenaście  złotych groszy 38/100) i dochody majątkowe 3.591.389,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset dziewięćdziesiąt jeden tysięcy trzysta osiemdziesiąt dziewięć złotych),
w tym:

1) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych miastu ustawami w kwocie 18.187.994,68 zł (słownie: osiemnaście milionów sto osiemdziesiąt siedem tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 68/100),
2) dotacje celowe od  innych jednostek samorządu terytorialnego na realizację zadań bieżących przejętych w drodze umowy lub porozumienia w kwocie 134.644 zł (słownie: sto trzydzieści cztery tysiące sześćset czterdzieści cztery złote),
3) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację zadań bieżących na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w kwocie 203.000 zł (słownie: dwieście trzy tysiące złotych),
4) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących w kwocie 2.659.731,09 zł (słownie: dwa miliony sześćset pięćdziesiąt dziewięć tysięcy siedemset trzydzieści jeden złotych groszy 09/100),
5) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację własnych inwestycji i zakupów inwestycyjnych w kwocie 1.914.575 zł (słownie: jeden milion dziewięćset czternaście tysięcy pięćset siedemdziesiąt pięć złotych),
6) dotacje celowe od samorządowych osób prawnych na realizację zadań bieżących w kwocie 7.100 zł (słownie: siedem tysięcy sto złotych),
7) środki ze źródeł pozabudżetowych na realizację własnych zadań bieżących i inwestycyjnych w kwocie 11.684 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset osiemdziesiąt cztery złote),
8) dotacje celowe od innych jednostek samorządu terytorialnego na realizację własnych inwestycji w kwocie 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych),
9) wpływy ze zwrotów dotacji w kwocie 9.719 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset dziewiętnaście złotych),
10) środki z rachunków wydzielonych w kwocie 36.517 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy pięćset siedemnaście złotych),
11) subwencje ogólne z budżetu państwa w kwocie 16.440.550 zł (słownie: szesnaście milionów czterysta czterdzieści tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych),
12) dotacje celowe na realizację programów i projektów ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 320.182 zł (słownie: trzysta dwadzieścia tysięcy sto osiemdziesiąt dwa złote),
13) dotacje z funduszy celowych w kwocie 109.508,61 zł (słownie: sto dziewięć tysięcy pięćset osiem złotych groszy 61/100),
14) dochody własne w kwocie 33.862.495 zł (słownie: trzydzieści trzy miliony osiemset sześćdziesiąt dwa tysiące czterysta dziewięćdziesiąt pięć złotych),
z tego:

a) dochody z tytułu opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 357.894 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt siedem tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt cztery złote),
b) dochody z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska w kwocie 439.547 zł (słownie: czterysta trzydzieści dziewięć tysięcy pięćset czterdzieści siedem złotych),
c) dochody z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami w kwocie 1.870.000 zł (słownie: jeden milion osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych).

a załącznik Nr 1 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

 

2. Ustalone w § 2 wydatki budżetu miasta zwiększa się o kwotę 610.117,00 zł (słownie: sześćset dziesięć tysięcy sto siedemnaście  złotych) i zmniejsza się o kwotę 200.312,00 zł (słownie: dwieście tysięcy trzysta dwanaście złotych) do kwoty 75.945.307,64 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć milionów dziewięćset czterdzieści pięć  tysięcy trzysta siedem złotych groszy 64/100), z tego wydatki bieżące 69.734.860,64 zł (słownie:sześćdziesiąt dziewięćmilionów siedemset trzydzieści cztery tysiące osiemset sześćdziesiąt złotych groszy 64/100) i wydatki majątkowe 6.210.447,00 zł (słownie: sześć milionów dwieście dziesięć tysięcy czterysta czterdzieści siedem złotych),
w tym:

1) wydatki na zadania własne w kwocie 56.608.439,70 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć milionów sześćset osiem tysięcy czterysta trzydzieści dziewięć złotych groszy 70/100)
z tego:

a) wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 372.036 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące trzydzieści sześć złotych),
b) wydatki na realizację zadań określonych w programie przeciwdziałania narkomanii w kwocie 9.944 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset czterdzieści cztery złote),
c) wydatki na zadania finansowane z opłat i kar za korzystanie ze środowiska w kwocie 531.559 zł (słownie: pięćset trzydzieści jeden tysięcy pięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych),
d) wydatki na zadania finansowane z opłat za gospodarowanie odpadami w kwocie 1.930.000 zł (słownie: jeden milion dziewięćset trzydzieści tysięcy złotych).

2) wydatki na zadania z zakresu administracji rządowej i inne zadania zlecone miastu ustawami w kwocie 18.182.667,94 zł (słownie: osiemnaście milionów sto osiemdziesiąt dwa tysiące sześćset sześćdziesiąt siedem złotych groszy 94/100),
3) wydatki na zadania innych jednostek samorządu terytorialnego przejęte do realizacji na podstawie umów i porozumień w kwocie 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych),
4) wydatki na zadania własne przekazane do realizacji innym jednostkom samorządu terytorialnego na podstawie umów i porozumień w kwocie 76.040 zł (słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy czterdzieści złotych),
5) wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu miasta, z budżetu państwa i z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 483.403 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt trzy tysiące czterysta trzy złote),
6) wydatki na zadania realizowane na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w kwocie 253.100 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt trzy tysiące sto złotych),
7) wydatki na zadania innych jednostek samorządu terytorialnego na podstawie umów i porozumień w kwocie 221.657 zł (słownie: dwieście dwadzieścia jeden tysięcy sześćset pięćdziesiąt siedem złotych).

a załącznik Nr 2 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

 

3. Ustalone w § 6 limity wydatków na zadania inwestycyjne w 2017 roku zwiększa się o kwotę 8.275 zł (słownie: osiem tysięcy dwieście siedemdziesiąt pięć złotych) i zmniejsza się o kwotę 32.950 zł (słownie: trzydzieści dwa tysiące dziewięćset pięćdziesiąt złotych) do kwoty 5.428.497 zł (słownie: pięć milionów czterysta dwadzieścia osiem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt siedem  złotych).
Wykaz zadań inwestycyjnych realizowanych w roku budżetowym 2017 oraz wysokość wydatków na poszczególne zadania określone w załączniku Nr 4 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszej Uchwały.

 

4. W § 9 plan dochodów gromadzonych na wydzielonych rachunkach przez samorządowe jednostki budżetowe prowadzące działalność określoną w ustawie o systemie oświaty oraz wydatków nimi finansowanych określający stan środków obrotowych na początku roku w łącznej kwocie 30.317 zł (słownie: trzydzieści tysięcy trzysta siedemnaście złotych), dochody w kwocie 1.391.176 zł (słownie: jeden milion trzysta dziewięćdziesiąt jeden tysięcy sto  siedemdziesiąt sześć złotych) i wydatki w kwocie 1.421.493 zł (słownie: jeden milion czterysta dwadzieścia jeden tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt trzy złote) według załącznika Nr 7 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszej Uchwały.

 

§ 2

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

 

 

Burmistrz Miasta
(-) Wojciech Żukowski

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Brodowski Janusz
Dodano do BIP dnia: 2017-12-12 11:31:55