Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miasta Tomaszów Lubelski

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zarządzenie Nr 90/2017 Burmistrza Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 17 października 2017 roku w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na rok 2017
Znak
Zarządzenie Nr 90/2017 Burmistrza Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 17 października 2017 roku
Data utworzenia
2017-10-17
Opis

Zarządzenie Nr 90/2017
Burmistrza Miasta
Tomaszów Lubelski
z dnia 17 października 2017 roku

 

w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na rok 2017

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 roku poz. 1875), art. 211 ust. 2 i 3, art. 257 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 roku poz. 1870 ze zmianami) oraz § 11 Uchwały Nr XXVII/228/2016 Rady Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 16 grudnia 2016 roku w sprawie uchwały budżetowej na rok 2017 - zarządzam co następuje:

 

§ 1

 

W uchwale Nr XXVII/228/2016 Rady Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 16 grudnia 2016 roku w sprawie uchwały budżetowej na rok 2017 wprowadza się następujące zmiany:

1. Ustalone w § 1 dochody budżetu miasta zwiększa się o 45.863,39 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy osiemset sześćdziesiąt trzy złote groszy 39/100) i zmniejsza się o kwotę 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) do kwoty 71.851.249,17  (słownie: siedemdziesiąt jeden milionów osiemset pięćdziesiąt jeden tysięcy dwieście czterdzieści dziewięć złotych groszy 17/100), z tego dochody bieżące 68.125.060,17 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem milionów sto dwadzieścia pięć tysięcy sześćdziesiąt złotych groszy 17/100) i dochody majątkowe 3.726.189,00 zł (słownie: trzy miliony siedemset dwadzieścia sześć tysięcy sto osiemdziesiąt dziewięć złotych),
w tym:

1) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych miastu ustawami w kwocie 15.952.387,78 zł (słownie: piętnaście milionów dziewięćset pięćdziesiąt dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt siedem złotych groszy 78/100),
2) dotacje celowe od innych jednostek samorządu terytorialnego na realizację zadań bieżących przejętych w drodze umowy lub porozumienia w kwocie 134.644 zł (słownie: sto trzydzieści cztery tysiące sześćset czterdzieści cztery złote),
3) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację zadań bieżących na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w kwocie 203.000 zł (słownie: dwieście trzy tysiące złotych),
4) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących w kwocie 2.520.095,39 zł (słownie: dwa miliony pięćset dwadzieścia tysięcy dziewięćdziesiąt pięć złotych groszy 39/100),
5) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację własnych inwestycji i zakupów inwestycyjnych w kwocie 2.049.375 zł (słownie: dwa miliony czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych),
6) dotacje celowe od samorządowych osób prawnych na realizację zadań bieżących w kwocie 7.100 zł (słownie: siedem tysięcy sto złotych),
7) środki ze źródeł pozabudżetowych na realizację własnych zadań bieżących i inwestycyjnych w kwocie 11.684 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset osiemdziesiąt cztery złote),
8) dotacje celowe od innych jednostek samorządu terytorialnego na realizację własnych inwestycji w kwocie 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych),
9) wpływy ze zwrotów dotacji w kwocie 9.719 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset dziewiętnaście złotych),
10) środki z rachunków wydzielonych w kwocie 36.517 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy pięćset siedemnaście złotych),
11) subwencje ogólne z budżetu państwa w kwocie 16.440.550 zł (słownie: szesnaście milionów czterysta czterdzieści tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych),
12) dotacje celowe na realizację programów i projektów ze środków pochodzących z budżetu państwa w kwocie 14.340 zł (słownie: czternaście tysięcy trzysta czterdzieści złotych),
13) dotacje celowe na realizację programów i projektów ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 305.842 zł (słownie: trzysta pięć tysięcy osiemset czterdzieści dwa złote),
14) dotacje z funduszy celowych w kwocie 42.000 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych),
15) dochody własne w kwocie 33.623.995 zł (słownie: trzydzieści trzy miliony sześćset dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych),
z tego:

a) dochody z tytułu opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 357.894 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt siedem tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt cztery złote),
b) dochody z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska w kwocie 439.547 zł (słownie: czterysta trzydzieści dziewięć tysięcy pięćset czterdzieści siedem złotych),
c) dochody z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami w kwocie 1.870.000 zł (słownie: jeden milion osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych).

a załącznik Nr 1 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

 

2. Ustalone w § 2 wydatki budżetu miasta zwiększa się o kwotę 70.219,39 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy dwieście dziewiętnaście złotych groszy 39/100) i zmniejsza się o kwotę 54.356,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące trzysta pięćdziesiąt sześć złotych) do kwoty 73.398.856,43 zł (słownie: siedemdziesiąt trzy miliony trzysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset pięćdziesiąt sześć złotych groszy 43/100), z tego wydatki bieżące 67.034.956,43 zł (słownie:sześćdziesiąt siedem milionów trzydzieści cztery tysiące dziewięćset pięćdziesiąt sześć złotych groszy 43/100) i wydatki majątkowe 6.363.900,00 zł (słownie: sześć milionów trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset złotych),
w tym:

1) wydatki na zadania własne w kwocie 56.316.802,39 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć milionów trzysta szesnaście tysięcy osiemset dwa złote groszy 39/100)
z tego:

a) wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 372.036 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące trzydzieści sześć złotych),
b) wydatki na realizację zadań określonych w programie przeciwdziałania narkomanii w kwocie 9.944 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset czterdzieści cztery złote),
c) wydatki na zadania finansowane z opłat i kar za korzystanie ze środowiska w kwocie 65.000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych),
d) wydatki na zadania finansowane z opłat za gospodarowanie odpadami w kwocie 1.930.000 zł (słownie: jeden milion dziewięćset trzydzieści tysięcy złotych).

2) wydatki na zadania z zakresu administracji rządowej i inne zadania zlecone miastu ustawami w kwocie 15.947.061,04 zł (słownie: piętnaście milionów dziewięćset czterdzieści siedem tysięcy sześćdziesiąt jeden złotych groszy 04/100),
3) wydatki na zadania innych jednostek samorządu terytorialnego przejęte do realizacji na podstawie umów i porozumień w kwocie 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych),
4) wydatki na zadania własne przekazane do realizacji innym jednostkom samorządu terytorialnego na podstawie umów i porozumień w kwocie 71.040 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy czterdzieści złotych).
5) wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu miasta, z budżetu państwa i z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 477.403 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt siedem tysięcy czterysta trzy złote).
6) wydatki na zadania realizowane na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w kwocie 253.100 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt trzy tysiące sto złotych).
7) wydatki na zadania innych jednostek samorządu terytorialnego na podstawie umów i porozumień w kwocie 213.450 zł (słownie: dwieście trzynaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych).

a załącznik Nr 2 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

 

3. W § 9 plan dochodów gromadzonych na wydzielonych rachunkach przez samorządowe jednostki budżetowe prowadzące działalność określoną w ustawie o systemie oświaty oraz wydatków nimi finansowanych określający stan środków obrotowych na początku roku w łącznej kwocie 30.317 zł (słownie: trzydzieści tysięcy trzysta siedemnaście złotych), dochody w kwocie        1.390.671 zł (słownie: jeden milion trzysta dziewięćdziesiąt tysięcy sześćset siedemdziesiąt jeden złotych) i wydatki w kwocie        1.420.988 zł (słownie: jeden milion czterysta dwadzieścia tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt osiem złotych) według załącznika Nr 7 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszego Zarządzenia.

 

4. W § 5 ust.1 otrzymuje brzmienie:
„Ogólną na wydatki nieprzewidziane w kwocie 71.544 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy pięćset czterdzieści cztery złote)”,

 

§ 2

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

 

 

Burmistrz Miasta
(-) Wojciech Żukowski

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Brodowski Janusz
Dodano do BIP dnia: 2017-10-19 15:29:08