Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówZarządzenie Nr 90/2017
Burmistrza Miasta
Tomaszów Lubelski
z dnia 17 października 2017 roku
w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na rok 2017
Na podstawie art. 30 ust. 1 i ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 roku poz. 1875), art. 211 ust. 2 i 3, art. 257 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 roku poz. 1870 ze zmianami) oraz § 11 Uchwały Nr XXVII/228/2016 Rady Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 16 grudnia 2016 roku w sprawie uchwały budżetowej na rok 2017 - zarządzam co następuje:
§ 1
W uchwale Nr XXVII/228/2016 Rady Miasta Tomaszów Lubelski z dnia 16 grudnia 2016 roku w sprawie uchwały budżetowej na rok 2017 wprowadza się następujące zmiany:
1. Ustalone w § 1 dochody budżetu miasta zwiększa się o 45.863,39 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy osiemset sześćdziesiąt trzy złote groszy 39/100) i zmniejsza się o kwotę 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) do kwoty 71.851.249,17 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden milionów osiemset pięćdziesiąt jeden tysięcy dwieście czterdzieści dziewięć złotych groszy 17/100), z tego dochody bieżące 68.125.060,17 zł (słownie: sześćdziesiąt osiem milionów sto dwadzieścia pięć tysięcy sześćdziesiąt złotych groszy 17/100) i dochody majątkowe 3.726.189,00 zł (słownie: trzy miliony siedemset dwadzieścia sześć tysięcy sto osiemdziesiąt dziewięć złotych),
w tym:
1) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych miastu ustawami w kwocie 15.952.387,78 zł (słownie: piętnaście milionów dziewięćset pięćdziesiąt dwa tysiące trzysta osiemdziesiąt siedem złotych groszy 78/100),
2) dotacje celowe od innych jednostek samorządu terytorialnego na realizację zadań bieżących przejętych w drodze umowy lub porozumienia w kwocie 134.644 zł (słownie: sto trzydzieści cztery tysiące sześćset czterdzieści cztery złote),
3) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację zadań bieżących na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w kwocie 203.000 zł (słownie: dwieście trzy tysiące złotych),
4) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących w kwocie 2.520.095,39 zł (słownie: dwa miliony pięćset dwadzieścia tysięcy dziewięćdziesiąt pięć złotych groszy 39/100),
5) dotacje celowe z budżetu państwa na realizację własnych inwestycji i zakupów inwestycyjnych w kwocie 2.049.375 zł (słownie: dwa miliony czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta siedemdziesiąt pięć złotych),
6) dotacje celowe od samorządowych osób prawnych na realizację zadań bieżących w kwocie 7.100 zł (słownie: siedem tysięcy sto złotych),
7) środki ze źródeł pozabudżetowych na realizację własnych zadań bieżących i inwestycyjnych w kwocie 11.684 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset osiemdziesiąt cztery złote),
8) dotacje celowe od innych jednostek samorządu terytorialnego na realizację własnych inwestycji w kwocie 500.000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych),
9) wpływy ze zwrotów dotacji w kwocie 9.719 zł (słownie: dziewięć tysięcy siedemset dziewiętnaście złotych),
10) środki z rachunków wydzielonych w kwocie 36.517 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy pięćset siedemnaście złotych),
11) subwencje ogólne z budżetu państwa w kwocie 16.440.550 zł (słownie: szesnaście milionów czterysta czterdzieści tysięcy pięćset pięćdziesiąt złotych),
12) dotacje celowe na realizację programów i projektów ze środków pochodzących z budżetu państwa w kwocie 14.340 zł (słownie: czternaście tysięcy trzysta czterdzieści złotych),
13) dotacje celowe na realizację programów i projektów ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 305.842 zł (słownie: trzysta pięć tysięcy osiemset czterdzieści dwa złote),
14) dotacje z funduszy celowych w kwocie 42.000 zł (słownie: czterdzieści dwa tysiące złotych),
15) dochody własne w kwocie 33.623.995 zł (słownie: trzydzieści trzy miliony sześćset dwadzieścia trzy tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych),
z tego:
a) dochody z tytułu opłat za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 357.894 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt siedem tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt cztery złote),
b) dochody z tytułu opłat i kar za korzystanie ze środowiska w kwocie 439.547 zł (słownie: czterysta trzydzieści dziewięć tysięcy pięćset czterdzieści siedem złotych),
c) dochody z tytułu opłat za gospodarowanie odpadami w kwocie 1.870.000 zł (słownie: jeden milion osiemset siedemdziesiąt tysięcy złotych).
a załącznik Nr 1 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.
2. Ustalone w § 2 wydatki budżetu miasta zwiększa się o kwotę 70.219,39 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy dwieście dziewiętnaście złotych groszy 39/100) i zmniejsza się o kwotę 54.356,00 zł (słownie: pięćdziesiąt cztery tysiące trzysta pięćdziesiąt sześć złotych) do kwoty 73.398.856,43 zł (słownie: siedemdziesiąt trzy miliony trzysta dziewięćdziesiąt osiem tysięcy osiemset pięćdziesiąt sześć złotych groszy 43/100), z tego wydatki bieżące 67.034.956,43 zł (słownie:sześćdziesiąt siedem milionów trzydzieści cztery tysiące dziewięćset pięćdziesiąt sześć złotych groszy 43/100) i wydatki majątkowe 6.363.900,00 zł (słownie: sześć milionów trzysta sześćdziesiąt trzy tysiące dziewięćset złotych),
w tym:
1) wydatki na zadania własne w kwocie 56.316.802,39 zł (słownie: pięćdziesiąt sześć milionów trzysta szesnaście tysięcy osiemset dwa złote groszy 39/100)
z tego:
a) wydatki na realizację zadań określonych w programie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 372.036 zł (słownie: trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące trzydzieści sześć złotych),
b) wydatki na realizację zadań określonych w programie przeciwdziałania narkomanii w kwocie 9.944 zł (słownie: dziewięć tysięcy dziewięćset czterdzieści cztery złote),
c) wydatki na zadania finansowane z opłat i kar za korzystanie ze środowiska w kwocie 65.000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych),
d) wydatki na zadania finansowane z opłat za gospodarowanie odpadami w kwocie 1.930.000 zł (słownie: jeden milion dziewięćset trzydzieści tysięcy złotych).
2) wydatki na zadania z zakresu administracji rządowej i inne zadania zlecone miastu ustawami w kwocie 15.947.061,04 zł (słownie: piętnaście milionów dziewięćset czterdzieści siedem tysięcy sześćdziesiąt jeden złotych groszy 04/100),
3) wydatki na zadania innych jednostek samorządu terytorialnego przejęte do realizacji na podstawie umów i porozumień w kwocie 120.000 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych),
4) wydatki na zadania własne przekazane do realizacji innym jednostkom samorządu terytorialnego na podstawie umów i porozumień w kwocie 71.040 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy czterdzieści złotych).
5) wydatki na programy i projekty realizowane ze środków pochodzących z budżetu miasta, z budżetu państwa i z budżetu Unii Europejskiej w kwocie 477.403 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt siedem tysięcy czterysta trzy złote).
6) wydatki na zadania realizowane na podstawie porozumień z organami administracji rządowej w kwocie 253.100 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt trzy tysiące sto złotych).
7) wydatki na zadania innych jednostek samorządu terytorialnego na podstawie umów i porozumień w kwocie 213.450 zł (słownie: dwieście trzynaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych).
a załącznik Nr 2 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.
3. W § 9 plan dochodów gromadzonych na wydzielonych rachunkach przez samorządowe jednostki budżetowe prowadzące działalność określoną w ustawie o systemie oświaty oraz wydatków nimi finansowanych określający stan środków obrotowych na początku roku w łącznej kwocie 30.317 zł (słownie: trzydzieści tysięcy trzysta siedemnaście złotych), dochody w kwocie 1.390.671 zł (słownie: jeden milion trzysta dziewięćdziesiąt tysięcy sześćset siedemdziesiąt jeden złotych) i wydatki w kwocie 1.420.988 zł (słownie: jeden milion czterysta dwadzieścia tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt osiem złotych) według załącznika Nr 7 zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 3 do niniejszego Zarządzenia.
4. W § 5 ust.1 otrzymuje brzmienie:
„Ogólną na wydatki nieprzewidziane w kwocie 71.544 zł (słownie: siedemdziesiąt jeden tysięcy pięćset czterdzieści cztery złote)”,
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
|
Burmistrz Miasta |
Dodano do BIP dnia: 2017-10-19 15:29:08